DE QUÈ TRACTA?

L'ortografia en llengua catalana és un dels aspectes que més costa als infants, i que, moltes vegades s'ensenya mitjjançant metodologies tradicionals que encara dificulten més l'adquisició d'aquests coneixments.

D'aquesta manera aquest Projecte Individual vol treballar aquests continguts fent ús de programaris i aplicacions digitals, ja que aquestes motiven molt als infants que ho veuen com un joc, i que afavoreixen el seu interès i participació.

A més a més, aquest tipus de recusos s'adapten i s'ajusten al nivell, necessitats, dificultats i capacitats de cada alumne, és a dir, permeten graduar el nivell de dificultat de les tasques i, amb elles, es fomenta la inclusió de noves metodologies i s'afavoreix el treball cooperatiu.

Així doncs, es plantejaran tres activitats per cada cicle, de manera que hi haurà: un activitat inicial, posterior a les explicacions que el docent consideri necessàries; una activitat de desenvolupament, és a dir, que consolidarà els coneixements adquirits; i, finalment, una activitat final, que tindrà una funció més avaluativa.

Cal esmentar, que dins d'una mateixa activitat, pot haver-hi diferents parts i tasques, i que, ocuparan les sessions que es creguin necessàries pels docents que les apliquin a l'aula.

Finalment, com que les activitats estan plantejades per cicles, poden dur-se a terme mitjançant dues variants: multinivell, és a dir, barrejant els dos cursos de cada cicle; o bé, separant els diferents cursos.


© 2020 Ortolingo, Projecte Individual de Tecnologies Digitals
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis! Esta página web fue creada con Webnode. Crea tu propia web gratis hoy mismo! Comenzar